Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Body Butter - Sweet Melon Giveaway (Greece only) CLOSED

Kαλημέρα κοριτσάκια!
Όπως ίσως να έχετε δει από το τελευταίο μου βιντεάκι στο youtube (αν δεν το 'χετε δει, πηγαίντε να το δείτε πρώτα και επιστρέψτε μετά), τρέχει ένας διαγωνισμός σε συνεργασία με το αγαπημένο μου mypharmacity. Η νικήτρια θα κερδίσει ένα body butter με άρωμα γλυκό πεπόνι (ή ό,τι άλλο άρωμα θέλει - σοκολάτα, αβοκάντο, καρύδα, τριαντάφυλλο).
*Για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό ακολουθήστε προσεκτικά τα βήματα που αναγράφονται στη παρακάτω φόρμα και συμπληρώστε τις κενές περιοχές με αυτά που σας ζητώνται!
a Rafflecopter giveaway
O διαγωνισμός λήγει στις 10 Ιουνίου.

Η νικήτρια είναι η Ειρήνη Παπά


Δείτε το βίντεο του διαγωνισμού:
 
Ο/Η νικήτης/τρια θα ειδοποιηθεί με e-mail ή στο facebook και πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου μέσα σε 2 ημέρες από την ανακοίνωση του νικητή, αλλιώς θα γίνει επανάληψη της κλήρωσης.

Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!

  Ευχαριστώ το mypharmacity για τη συνεργασία

GOOD LUUUCK!

 

Χορηγός Επικοινωνίας: KERDISETO & SaveAndWin.GR

28 σχόλια:

  1. πολύ ωραίος διαγωνισμός , αγαπημένη μυρωδιά είναι η καρύδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω δοκιμάσει την κρέμα προσώπου με πεπόνι και είναι υπέροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη μυρωδιά το καλοκαίρι (εκτός από το χταπόδι στη σχάρα μαζί με την χωριάτικη ξέρω γω #ταβερνακιαδιπλαστηθαλασσα) :D είναι η καρύδα και η καραμέλα :)

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. emena basika gia olo to xrono moy aresei h myrwdia ths gardenias...exw trela!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίος διαγωνισμός Ολια μου!Αγαπημένη μυρωδιά είναι η βανίλια και η καραμέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρευω τριανταφυλλο και καρυδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου έγραψα και στο youtube και για ακόμα μία φορά ευχαριστούμε για το μυρωδάτο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα! Σε έχω κάνει tag στο "Τί έχω στο κομοδίνο μου" tag εδώ: http://melinadale.blogspot.gr/2014/06/tag.html !!! Θα χαρώ πολύ να μας δείξεις τις προτάσεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή