Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Pinkieees !!


   Hei Girls !
Ήθελα να σας δείξω κάποια pink μανό που έχω. Πάμε λοιπόν!



Toyoko no. 73


 Είναι ένα ωράιο απαλό ροζ γουρουνί. Τιμή δεν θυμάμαι, αλλά γενικά Toyoko επιλέγω λόγω της χαμηλής τους τιμής. Αυτό που μου αρέσει στα μανό της Toyoko είναι η τιμή τους. Αυτό που δυστυχώς δεν μου αρέσει είναι ότι χρειάζεται πολλές στρώσεις για να δείχνει ωραίο. Το συγκεκριμένο χρειάζεται 3 coats.







Toyoko no.45



Aυτό είναι ένα πιο "ζουμερό" ροζ. Μου αρέσει πάαααααρα πολύ. Δυστυχώς όμως για μένα, χρειάζεται κι αυτό 3 στρώσεις.










Maybelline  Forever Strong Pro no.01 Rose Tornade


Το συγκεκριμένο μανό έχει shimmer και θυμίζει αυτά που φοράνε οι "θείτσες" (με τη καλή την έννοια!). Το συγκεκριμένο υποστηρίζει ότι διαρκεί 7 ημέρες και έχει μέσα ασβέστιο, σίδηρο και silica (το ίντερνετ το μεταφράζει πυρίτιο,χιχι, δεν ξέρω). Νομίζω ήταν ακριβούτσικο (κοντά στα 6 ευρούλια). Εδώ έχω βάλει 2 στρώσεις.






Dorothy L Diamond Colours no.203


ZOOM! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ! :)
Aυτό είναι ένα ροζ με πιο πολύ κόκκινο μέσα του. Είναι τίγκα στη χρυσόσκονη! Δείτε τι αφήνει στο βαμβάκι όταν τα ξεβάφεις!!!! Ήταν φθηνό, δεν θυμάμαι να σας πω ακριβώς, αλλά νομίζω γύρω στα 3 ευρώ. Έχω περάσει 2 στρώσεις.




Toyoko no.48




Άλλο ένα μανό της Toyoko. Πιο πολύ φούξια. Aυτή τη φορά με shimmer μέσα. Παραδόξως αυτό χρειάστηκε 2 στρώσεις!!! Τιμή, όπως και σε όλα, δεν θυμάμαι, αλλά σίγουρα μέχρι 3 ευρώ!










ΟΡΙΣΤΕ ! Όλα μαζίιιι! Ποιό προτιμάτε εσείς??



ΖΟΟΟΟΟΟΟΟΜ!!






Μέχρι την επόμενη φορά, φιλάκιααααααα!!!!




28 σχόλια:

  1. τι καταπληκτικά χρώματα!Ειδικά τα δύο πρώτα μου άρεσαν πάααααρα πολύ!Και έχεις πολύ ωραία νύχια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτά της toyoko είναι πανέμορφα!!! αλλα 3 στρώσεις βρε παιδάκι μου? :/ πφφφ με έβαλες σε δίλημμα!!! χχχ

    http://a-touch-of-colour-by-f.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι τα άτιμα!χεχε! κοίτα, είναι φθηνά. πάρε ένα για δοκιμή και βλέπεις αν σου κάνει. όσο πιο ανοιχτό μανό διαλέξεις, τόσο πιο πολλές στρώσεις θα χρειαστεί να κάνεις :P

      Διαγραφή
  3. uuuuh i love the first pink!

    new post on my blog!
    www.alicemazzara.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hello lovely.

    Great blog. These colours are amazing, sooooooooooooo cute.

    www.beautytricks1.blogspot.co.uk

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ωραια νυχια εχεις!!
    αχ μωρε ενω τα βλεπω τα toyoko κ μαρεσουν παρα πολυ οταν πηρα ενα βγηκε τοσο μαπα που δεν αξιζει να βαζω τοσα στρωματα για να βγει το χρωμα..

    σε σενα παντως βγηκαν μια χαρα με 3 περιπου στρωσεις εγω σου λεω για 4-5 κ τιποτα..
    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φχαριστώ πολύυυ!
      ναι,ε? :(
      εμένα και οι 3 πολλές μου φαίνονται μωρέ
      φιλάκιααα :***

      Διαγραφή
  6. I really like the second nail-polish ^^ The colour is gorgeous !

    Love,
    Melanie ~ www.mlncrd.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν είμαι πολύ του ροζ γι'αυτό το Dorothy που κοκκινίζει μου αρέσει πιο πολύ από τα άλλα!
    xo
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τις Toyoko και τις Dorothy είναι τέλεια. Πολύ ωραία χρώματα.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ροζάκιααα!Πανέμορφα όλα,αλλά ξεχωρίζω και λατρεύω το 2 κ το 4!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. those are all gorgeous colors. you have really pretty nails too :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Verry pretty!!
    Very nice blog!
    Now following you, please follow back :)
    XOXO
    elegantlysimple01.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια... Είμαι καινούργια εδώ και έριξα μια ματιά στα post σου... Είναι όλα υπέροχα!!
    Εμένα, από τα μανό που μας έδειξες, μου άρεσαν περισσότερα αυτά της Toyoko!!! Είναι όλα φανταστικά, αλλά με χάλασε το γεγονός ότι στα 2 πρώτα πρέπει να τα περάσουμε 3 στρώσεις... Το τελευταίο όμως σίγουρα θα το αγοράσω..!!! χιχιχι :Ρ

    Check out my blog: www.makeupbubblegum.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσαν :)
      δοκίμασε κι εσύ toyoko.. ξέρω γω, μπορεί εσένα να μη χρειάζονται 3 στρώσεις.χιχι. το καλό πάντως είναι ότι είναι φθηνά μανούλια. όταν δοκιμάσεις, θα θελά να μάθω τη γνώμη σου :)

      Το χω τσεκάρει και είμαι και follower σου ;)

      :*

      Διαγραφή
  13. I'm in love with your blog! I love your nails - following you now :)

    Xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή